Jump to content
Necip Fazıl Kısakürek [N-F-K.com Forum]
Sign in to follow this  
kurşunkalem

En Komik Müşteri Hizmetleri Diyalogları

Recommended Posts

Müşteri hizmetleri merkezleri artık sadece büyük şirketlerin değil orta ölçekte Kobi diye tabir edilen şirketlerde bile vazgeçilmez bir birim oldu. Günde binlerce kişi ile birebir görüşmeler birçok sürprize gebe. İşte onlardan bazıları.

 

Müşteri temsilcisi: İyi günler ben Aria, size nasıl yardımcı olabilirim?

Abone: Şimdi Aria Hanım, benim bir Aria hattım vardı. Yaa bu arada sizdeki herkesin adı Aria ve Aycell (Aysel) mi?

 

Müşteri temsilcisi: İsminizi öğrenebilir miyim?

Abone: Ne yapacaksınız ismimi, ben hat sahibi değilim.

Müşteri temsilcisi: Hitab etmek açısından sormuştum.

Abone: Siz bana kısaca Rüzgarın Oğlu diyebilirsiniz.

 

Abone: İyi günler, ben Türkcell hat kullanıyorum, Aveaya geçmeyi düşünüyorum. Ama önce sizin bilgi seviyenizi ölçeceğim. Eğer siz yeteri kadar bilgiliyseniz ben de Aveaya güvenerek hat alırım.

Müşteri temsilcisi: (Şaşkın bir şekilde) Memnuniyetle sorularınızı yanıtlayabilirim.

Abone: Preveze Deniz Savaşı kaç yılında olmuştur?

Müşteri temsilcisi: ?!?!?!?

Abone: Ne oldu, bilemediniz?

Müşteri temsilcisi: Biz buradan sadece iş ile ilgili sorulara cevap verebiliyoruz.

Abone: Demek bilmiyorsunuz sorumun cevabını?

Müşteri temsilcisi: 1538

Abone: Bilemediniz.

Müşteri temsilcisi: (Dayanamaz) Bildim Ahmet Bey, bildim! Preveze Deniz Savaşı 27 Eylül 1538 de Andrea Dorya komutasındaki Haçlı donanması ile Barbaros Hayrettin Paşa komutasındaki Osmanlı donanması arasında yapılmıştır. Bu savaştan sonra Akdeniz, Türk gölü haline gelmiştir.

Abone: Bravo, ben sizi denemiştim zaten.

(Adam nerden bilsin müşteri temsilcisinin Tarih bölümü son sınıf öğrencisi olduğunu)

 

Müşteri temsilcisi: Size birkaç kodlama ileteceğim, not alabilir misiniz?

Abone: Tabi. Kâğıt kaleminiz var mı?

Müşteri temsilcisi: Var da sizin pek işinize yaramaz.

Abone: Harbi ya... Kusura bakmayın iyi değilim ben bugün.

Müşteri temsilcisi: Yok, önemli değil.

 

Müşteri temsilcisi: Merhaba ben Batur, nasıl yardımcı olabilirim?

Abone: Benim telefonda bir problem var yönlendirmeyle ilgili.

Müşteri temsilcisi: Peki, ilk önce telefonunuzun "menü" tuşuna sonra da "5" tuşuna basın.

Abone: Evet... Tamam...

Müşteri temsilcisi: Ekranda ne var şimdi?

Abone: Show TV

Müşteri temsilcisi: ?!?!

 

Müşteri temsilcisi: Merhaba ben Baturcan, nasıl yardımcı olabilirim?

Abone: Benim telefonum kemerde çekmiyor.

Müşteri temsilcisi: Bir saniye bekleyin, bilgisayardan kayıtlara bakalım. Fethiye'deki hatlarda bir problem gözükmüyor.

Abone: Ne Fethiye'si kardeşim, pantolon kemerinden bahsediyorum ben. Telefonu

kemere takınca hat bulamıyor telefon.

 

Müşteri: Şu an bankanızın ATM'sinden maaşımı çekemiyorum.

Müşteri temsilcisi: Üzgünüz efendim, geçici bir arızadan ötürü şu an tüm sistemlerimiz off'tadır.

(Bir saat kadar sonra)

Müşteri: Ben şu an Of'dayım ve hâlâ paramı çekemiyorum.

 

 

Kandilli Rasathanesi İletişim Merkezine gelen bazı telefonlar

 

- Evde 10 kalorifer böceği duvara tırmanıyor. Deprem geliyor.

 

- Richter ölçeğini nereden satın alabilirim?

 

- Web sitenize bağlanamıyoruz. Bizden bir şey mi saklıyorsunuz?

 

- Depremi neden önceden bilmiyorsunuz?

 

- Beş gün sonra Suadiye'de parti yapacağız. Bizim caddeye yağmur yağacak mı?

 

- Sallandık, dışarı çıkalım mı?

 

 

Uyuz olunan olaylar

 

1- Radyonun yanında durduğunuzda sesin pürüzsüz bir şekilde çıkıp, radyonun yanından ayrıldığınızda cızırdamaya başlaması.

 

2- Markette ödeme kuyruğunda önlerde bir yer kapmışken, arkanızdakilerin yeni açılan bir kasaya hücum etmeleri.

 

3- Arkanızdaki arabanın şoförünün sırf bir yayaya yaya geçidini kullanması için izin vermenizden dolayı size korna çalması.

 

4- Asansörün her katta durup kimsenin binmemesi.

 

 

6- Paketlenmiş bir şeyin paketini açtığınızda asla eskisi gibi paketleyememek.

 

7- İki saniye önce elinizde olan kalemi bulamamak.

 

8- Elinize krem sürdükten sonra dışarıya çıkmak için kapıyı açmaya çalışmak.

 

9- Düşen bir şeyi almak için masanın altına girip, çıkarken kafanızı vurmanız.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allah bu müşteri temsilcilerinin yardımcısı olsun. En çetin ve stresli işlerin başında geliyor diye biliyorum. Haliyle bu işi yapan insanların haleti ruhiyesi de pek sıhhatli olmuyor. Vakti zamanında, ajan olmadan evvel, bir bankanın müşteri temsilciliği pozisyonu için açılan sınava başvurmuştum. Mülakatta beni şutlamışlardı. Bi ara üzüldüm, sonra halime şükrettim; hatta bu işle uğraşanların yakınmalarını duydukça bu iş olmadığı için müthiş bir sevinç duydum diyebilirim. Şükür, ajanlıktan, aman pardon, simitçilikten ekmeğimi çıkarıyorum. Ne öyle; bir sürü abidik gubidik adamla uğraş, onca sıkıntı stres.. Aman ben de ne diyorsam? Yazıyla çok alakalı olmasada, işte ucundan kıyısından köşesinden alaka kurulabilir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...